Mindezek után a Képzőművészeti Egyetemen látványtervezést tanultál. Miként kerültél erre a pályára az elméleti képzés után?
A Sorbonne film-színház képzése nagyon sokoldalú volt. Minden szemeszterben más-más irányra helyeződött a hangsúly: volt dramaturg szemeszterem, látvány, rendezés, és rengeteg elmélet. Az ottani rendszerben az a jó, hogy minél többet szeretne mutatni azoknak, akik még nem döntötték el konkrétan, hogy az alkotói szférában pontosan mivel foglalkoznának szívesebben. Én tudtam, hogy művészettel, filmmel, színházzal szeretnék foglalkozni, de 19 évesen még nem láttam bele, hogy pontosan mi egy rendező vagy operatőr munkája, hogy mit jelent a dramaturgia, és hogyan kezd el tervezni egy látványtervező. Amikor ezeket az alapokat megtanultuk, akkor kezdtem átlátni és rájöttem, hogy nem is színész szeretnék lenni, hanem jobban érdekel a rendezés, szöveg, a látvány, az alkotói kiindulópont. A Bastille Opera volt a második otthonom, az ott töltött éveim alatt szinte minden előadást megnéztem és tudom, hogy ennek is köszönhetem azt, hogy most látvánnyal foglalkozom. Óriási erővel hatott rám a hatalmas színpad, a nézőtér, az akusztika, éreztem, hogy milyen ereje van az élő művészetnek: hogy valami úgy tud hatni, hogy nincs benne utómunka, manipuláció, speciális effekt. Hogyan képes egy adott tér, egy adott keretben egy világot teremteni. Ennek a teremtésnek a forrását szerettem volna megtanulni.