A legtrendibb kozmetikai márkák a nagyvilágból

Az utóbbi években egyre több olyan kozmetikai márka jelent meg a globális piacon, melyek üzenetükben és/vagy a kommunikációjuk módjában is újat mutattak a fiatal fogyasztók és a régi, nagy vállalatok számára. Előbbiben a természetes szépséget és a minimalizmust, utóbbiban pedig a tökéletes marketinget és a vásárlókkal kialakított közvetlen viszonyt említhetjük, ami előtt bizony megemelhetjük a kalapunk. Most pedig tudjátok meg, hogy melyek a legtrendibb kozmetikai márkák!

1. Glossier

Nem is kerülgetjük tovább, kezdjük is az egyik abszolút kedvencünkkel, az amerikai Emily Weiss által alapított Glossier-rel. Szerkesztőségünk csapatában több olyan szerencsés is van, aki magáénak tudhat jó párat a szuper termékek közül, így első kézből is elmondhatjuk, hogy az esetek többségében a hype fedi a valóságot, kifejezetten nyári termékjavaslatinkat például itt találod.

A szuper – és szinte megszállott – nemzetközi közösséget létrehozó Glossier eredményei néha ijesztőek: szerintünk nincs még egy márka a világon, aminek ilyen elkötelezett és elégedett követői lennének.

UPTOSTYLE 1
glossier

A totálisan “millenial pink”-be borult iroda, az emberközeli kollégák – akik nap mint nap tesztelik élőben a termékeket az Insta sztorikban –, a tökéletes csomagolás, és nem mellesleg a kereslet és a vásárlók véleménye alapján alakított termékkínálat mind hozzásegítette a márkát egy kultikus állapot eléréséhez, alig néhány év alatt.

A fejlesztés is iszonyatos sebességgel folyik, a márka nagyjából másfél havonta jelentkezik új termékekkel, amik általában a legnagyobb színésznőkön debütálnak, a vörös szőnyegeken: legutóbb szemhéjfesték sorozatukat hozták ki.

Kedvenceink (és egyben a best seller termékek): a Boy Brow szemöldökformázó és a Strech Concealer krémes korrektor, illetve a Balm Dotcom, amivel már itt is találkozhattál.

2. Aésop

Másik kedvencünk az ausztrál Aésop, akiknek krémjeit és folyékony szappanjait már Te is biztosan láttad az Instagram legmenőbb influencereinél. A minimalista és retro design annyira magával ragad mindenkit, hogy a borsos ár ellenére a legtöbbünk szeretne magáénak tudni legalább egy kézkrémet, ami félig kinyomva jelenleg a hipszter vizuális mennyország alfáját és omegáját jelenti.

A csodás külső persze nem ront a belbecsen, de tény, hogy ezen márka esetében a design az, ami a vásárlók 98 százalékát leveszi a lábáról.

Kedvenc termékünk a Resurrection kézbalzsam és a hozzá tartozó folyékony szappan, aminek minden magára valamit is adó fürdőszobában ott a helye!

Aésop
UPTOSTYLE 2

3. La Bruket

La Bruket az Aésop svédországi megfelelője, amelynek hatalmas rajongótábora van a skandináv országokban, nálunk azonban kevésbé ismert. A márka ráadásul egy egészen furcsa történettel kezdődött: alapítója, Monica Kylén eredetileg keramikus volt, és egy kollekciójához szappanokat keresett, amik a kampányfotózáshoz illettek volna. Mivel nem talált neki tetszőt, ezért végül maga állt neki szappanokat készíteni, és így született az egész márka.

A természetközeliség és a slow life, a skandináv hygge szelleme átlengi az egész márkát, ahogy azt ars poeticájuk is mutatja: minden reggel meg kell állnunk egy kicsit, felkészülnünk az új napra azáltal, hogy magunkkal törődünk néhány percig. Quality time a fürdőben.

A márka Varbergből, Svédország egyik leghíresebb spa-városkájából származik, mi pedig a hamisítatlanul skandináv csomagolást látva is egyből érezzük, ahogy a sós víz illatát hozza a csípős, tengerparti szél. A termékek fő alapanyaga a minden reggel frissen szedett hínár, amelyet már évszázadok óta használnak a helyiek, például nyugtató hatású fürdők elkészítéséhez.

Kedvenc termékeink a rozmaringos-levendulás kézkrém és a tetovált bőrre kifejlesztett tusfürdő.

4. The Ordinary

The Ordinary márka a kanadai DECIEM alá tartozik, akik már 10 csodás márkával gazdagították a nemzetközi beauty palettát.

A professzinális bőrápoló család szintén ellepte a közösségi médiát, kozmetikusoktól a laikusokig mindenkit meggyőzött természetes összetevőivel, és az egyes szérumok szakértően összerakott tartalmával.

A DECIEM, akik saját bevallásuk szerint egy “abnormal beauty company”, maximális pontszámot érnek el minden nap a közösségi médián, ahol elképesztően aktívan tartják a kapcsolatot a vásárlókkal, és segítenek nekik minden apró kérdésben.

UPTOSTYLE 3
The Ordinary

A szállítás szuper gyors, a csomagolás szemet gyönyörködtető, a tartalom pedig elképesztő, ár-érték arányban a piac jelenlegi legjobb szereplője, és a leginkább laikus-barát márkája, de ezt nem is részleteznénk tovább, ugyanis hamarosan komolyabban is bemutatjuk a termékeket, saját tapasztalataink alapján.

Kedvenc termékeink: Niacinamide-Cink szérum, Azeliac Suspension

5. Khiel’s

Utolsó márkaként a Khiel’st emelnénk ki, amely a fentiek közül egyértelműen a legnagyobb múltra visszatekintő márka. 1851-ben New Yorkban alapították, és eredetileg gyógyszertári márkaként működtek, ma pedig a L’Orealhoz tartoznak.

Hosszú múltjuk mellett jótékonysági akcióikra is büszkék, 2010 óta 6 millió dollárt gyűjtöttek különböző nemes célokra, többek között a HIV/AIDS elleni harcra, a nők és a gyermekek egészségére és jólétére, és környezetvédelmi projektekre, emellett az újrahasznosításra is kiemelt figyelmet fordítanak.

A természetes összetevőkön alapuló termékek között találunk arc- haj és testápoló termékeket, szérumokat, tonikokat, balzsamokat egy hihetetlenül széles skálán.

A Khiel’s ráadásul Magyarországon is akadály nélkül elérhető – az összes fenti márka közül az egyetlen, amelyet itthon is megvásárolhatsz, így ha nem szeretsz külföldről rendelni, akkor szerencséd van!

UPTOSTYLE 4

Sokan gondolják, hogy a tudatos bőrápolást elég a 30. szülinapjuk után elkezdeni, ekkor viszont már késő, a bőrünk ugyanis már 20 éves korunktól kezdve folyamatosan veszít a kollagénből és a többi olyan összetevőből, ami az öregedést gátolja. Reméljük, hogy a fenti bemutató meghozta a kedved ahhoz, hogy – ha eddig nem is – mostantól mindenképp komolyabb figyelmet szentelj az arcápolásnak!