Még akkor is, ha te vagy a legmodernebb és legtrendibb, igazi millenial, aki általában úgy fest mintha skatulyából húzták volna ki, vannak azok a napok, amikor kérlelhetetlenül ront be az ajtón a realitás a maga unalmas, kisstílű feladataival. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincs megoldás: a kedvenc ruháid lehetnek a szennyesben, de mi dobhatna fel jobban egy mosónapot mint egy pár vadiúj sneaker?
Az UPTOSTYLE csapata elfoglalt egy mosodát Koppenhága szívében, hogy egy vérbeli 80-as éveket idéző, izgalmas, mégis laza fotózás keretében mutassa be a Veja márka cipőt.
Mi is az a Veja?
Ez a márka ugyanis jóval többről szól, mint szuper lábbelik tervezése és gyártása.
Szinte nem telik el úgy nap, hogy ne hallanánk újabb baljós tényeket a Föld jövőjéről, amik egyre sürgetőbbé teszik a változást.
Éppen ezért nagyon fontos számukra, hogy organikus anyagokból készítsék a termékeket, támogassák a helyi termelést Brazíliában, mindezt pedig fair trade kereket között tegyék.
A fogyasztói társadalom működését kiszolgáló brandekkel szemben, csak a következő 6 hónapra időzített rendelések alapján dolgoznak, ezzel elkerülve a piaci túltermelést.
Az erős koncepció könnyen kombinálható külsővel párosul, ennek köszönhetően pedig egy tudatos fogyasztó gardróbjának univerzális darabja lehet.
Mi mást kérhetne a 90-es évek generációja?
Felső: Weekend
Nadrág: Monki
Cipő: Veja
Fotós: Ingmar Bötker
Videós: Jakub Jezny
Modell: Anett