GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. A megvásárolandó terméknél válaszd ki a kívánt méretet és/vagy színt, majd kattints a “Kosárba teszem” gombra.
2. A jobb felső sarokban található a kosár jele, amire kattintva megnézheted a tartalmát.
3. Ha már minden kívánt termék a kosárban van, akkor kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
4. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy, úgy válaszd a bejelentkezést az adataid megadásával. Amennyiben nincs még vásárlói fiókod, úgy választhatsz a regisztráció és regisztráció nélküli vásárlás között.
5. Add meg a kért adatokat.
6. Válaszd ki a szállítási és a fizetési formát.
7. Véglegesítsd a rendelést a megrendelés és fizetés gombra kattintva.
Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársunk ellenőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelésed és tájékoztat a változtatási lehetőségekről.
Küldj egy e-mailt az info@uptostyle.hu címre, mellékeld a fizetési bizonylatot és a lehető leghamarabb kivizsgáljuk az ügyet, majd felvesszük veled a kapcsolatot.
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a info@uptostyle.hu e-mail címen. Munkatársunk ellnőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelés és tájékoztat a törlési lehetőségekről.
A visszaküldésre és cserére vonatkozó részletes információkat megtekintheted itt.
A 30000 Ft-ot meghaladó rendelések kiszállítása ingyenes. Amennyiben a megrendelésed értéke nem haladja meg a 30000 Ft értékhatárt, úgy a szállítási költség GLS házhoz szállítás esetén 1990 Ft, míg Foxpost Csomagautomatába való szállítás esetén 1290 Ft lesz. A szállítási költséget hozzászámoljuk a megrendelés értékéhez.
A csomagot a megrendelés leadásától számított 1-3 munkanapon belül átadjuk az általad kiválasztott futárszolgálatnak.
A megrendelés aktuális státuszáról a felhasználói fiókban (csak regisztrált vásárlóinknak) találhatsz információt. Ezenkívül e-mailben is értesíteni fogunk a megrendelés aktuális helyzetéről.
Amennyiben a csomag előzetes átnézés nélkül lett átvéve, úgy a lehető leghamarabb fel kell venni a kapcsolatot a futárcéggel és kérni a kárbejelentés felvételét. A GLS futárszolgálat elérhetősége: 0618020265. Amikor megérkezik a futár, vele együtt kell kitölteni az űrlapot, minden részletre kiterjedően. Figyelj arra, hogy a dokumentumon minden adatot a valóságnak megfelelően adj meg. Fontos, hogy a termék a kárbejelentés felvételénél pontosan ugyanúgy legyen becsomagolva, ahogyan először átvetted a futártól. Ez kiemelten fontos a reklamáció pozitív elbírálásához.
A Foxpost Csomagautomatából sérült állapotban átvett csomagokra vonatkozó kárigény bejelentést itt teheted meg.
Természetesen van erre lehetőség, de csak addig a pillanatig, amíg a megrendelés össze nem lett készítve és át nem lett adva a futárszolgálatnak. Ha a megrendelés még előkészítési fázisban van, úgy kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az info@uptostyle.hu email címen, esetleg a megrendelés leadásakor a megjegyzéshez írd be a kért szállítási időt. A megrendelés kiküldését legfeljebb 7 nappal tudjuk meghosszabítani.
A futároknak nem kötelességük a címzettel egyeztetni a kézbesítés előtt, ezért mi sem tudjuk ezt garantálni. A GLS futárszolgálat e-mail értesítést fog küldeni a futár várható érkezéséről.
- Bankkártyás fizetés (a Stripe rendszeren keresztül)
- Utánvét (fizethetsz a GLS futárnál készpénzzel és kártyával, a Foxpost automatánál kizárólag bankkártyával)
- PayPal
- Apple Pay
Az egyes termékekre biztosított jótállást és garaciát a termékek oldalán tüntetjük fel.
A Rains termékekre 2 év, Nordgreen és Hodina órákra 1 év szerkezeti garanciát vállal az eladó.
A jótállási és garanciális határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Használatból eredendő kárra nem vonatkozik a Garancia/Jótállás.
Írj nekünk az info@uptostyle.hu email címre.
Igen, a termékeket eredeti állapotban és csomagolásban, az átvételtől számított 14 munkanapon belül cseréljük. Töltsd ki adataiddal a lap alján található dokumentumot a szükséges adatokkal és küldd el nekünk e-mailben az info@uptostyle.hu címre. A termékcsere csak használatba nem vett termékre vonatkozik. A terméket érintetlen állapotban az eredeti csomagolásban ( pl RAINS és ARKK copenhagen esetén) saját költségre tudod visszaküldeni az egyeztetés során megadott címre, az új termék kiszállításának postaköltsége pedig szintén téged terhel. Az új termék postázási költsége megegyezik a webshopban kínált postázási opciókkal.
A 14 napos időtartam lejárta után üzenetben jelzett csere szándékot megtagadhatjuk, arra nem vagyunk kötelezhetőek.
Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában és csomagolásban juttass vissza hozzánk. A cipősdobozokra semmiképp ne ragassz se ragasztószalagot, se a futárszolgálat matricáját, mert így nem tudjuk őket újból értékesíteni.
A visszaküldendő terméket/termékeket helyezd az eredeti csomagolótasakba (cipősdoboz, védőfólia stb.). A terméket ezután helyezd olyan csomagolásba, mely garantálja, hogy a termék a visszaszállítás során nem sérül.
Sérült/az utcán már használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni, és amennyiben kárt okoztál a cipősdobozon, sajnos 5000 forintot le kell vonnunk a visszautalandó összegből, mivel doboz nélkül nem tudjuk teljes áron értékesíteni a cipőket.
A termék raktárba való visszaérkezését követő 14 napon belül a termék árát az általad vásárláskor kiválasztott fizeti móddal megegyezően kapod vissza.
A hatályos törvényekkel és jogszabályokkal egyetértésben, a visszáru ellenértékének a visszatérítése 5-14 napon belül kerül teljesítésre.
Az űrlapon a bankszámlaszámot nemzetközi formátumban (IBAN) kell megadni, ami HU előtaggal kezdődik és 26 számjeggyel folyatatódik. A saját IBAN számodat megtalálhatod online IBAN számkereső segítségével, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, akik ebben segítséget tudnak nyújtani.
Amennyiben olyan terméket szeretnél megrendelni, ami nem található az oldalon, úgy kérjük, írj az info@uptostyle.hu e-mail címre és a munkatársunk ellenőrzi, van-e lehetőség a termék megrendelésére.
- Használd a keresőt a jobb felső sarokban.
- Válaszd ki a főoldalon a megfelelő kategóriát és a kategóriákon belüli szűrőket.
Iratkozz fel hírlevelünkre, illetve figyeld weboldalunkat a legfrissebb termékekért.
Minden hírlevélben alul található egy hivatkozás a lemondáshoz. Ezen kívül bármikor jelezheted a leiratkozási kérelmedet a hello@uptostyle.hu e-mail címen is.
A bolt adminisztrátorának joga van felfüggeszteni a fiókot az üzletszabályzat megsértése esetén. Amennyiben ilyesmi történt, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az info@uptostyle.hu email címen, biztosan találunk megoldást a problémára.
Ellenőrizd, hogy az e-mailek nem-e kerültek véletlenül a levélszemét mappába (SPAM). Nézd meg, hogy a felhasználói fiókodban helyes e-mail cím szerepel-e. Amennyiben az e-mail címed helyes és az üzenetek nincsenek a levélszemét mappában, úgy kérjük, írj nekünk az info@uptostyle.hu címre, és megkeressük a problémát.
A felhasználói fiók törlése céljából vedd fel a kapcsolatot az info@uptostyle.hu email címen.
Az egyik leggyakoribb hibaforrás ilyen esetben a hibás megadott e-mail cím vagy jelszó. Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, úgy kérjük, kattints a bejelentkező oldalon az elfelejtett jelszóra. Az új, véletlenszerűen generált jelszó kiküldésre kerül a megadott e-mail címre. Ha az új jelszóval sem sikerül bejelentkezni, akkor írj nekünk az info@uptostyle.hu email címre, és segítünk megoldani a problémát.